יצחק רביץ: "הגרא"מ שך זצ"ל כבר הורה לאבי ז"ל לפני שני עשורים לסייע למיצד"

אתר קול חי No Comments on יצחק רביץ: "הגרא"מ שך זצ"ל כבר הורה לאבי ז"ל לפני שני עשורים לסייע למיצד"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיור מיוחד קיים ממלא מקום ראש עיריית ביתר עילית ויו"ר סיעת דגל התורה בעיר הרב יצחק רביץ ביישוב החרדי מיצד.

ביקורו של הרב רביץ נערך לאור התפתחות הקהילה ביישוב החרדי מיצד אליה צפויים להצטרף עשרות משפחות חרדיות נוספות בקרוב וקרבתה ליישוב ביתר עילית המרוחקת ממנה כ-20 דקות נסיעה בלבד.

במהלך ביקורו סייר הרב יצחק רביץ בתלמוד התורה אשר עומד תחת נשיאותו של מרן הגראי"ל שטיינמן וכן בגני הילדים ובבית הכנסת שביישוב.

משם המשיך לסיור בפרויקט הבניה שם ליוו אותו ראשי ועסקני היישוב כמו גם יזמי ומנהלי הפרויקט שבו נבנים עתה עשרות יחידות דיור בבניה איכותית בידי חברת אריאל יזמות.

במהלך סיורו זכה הרב רביץ לסקירה מקיפה על הפרויקט שבמסגרתו נבנים עשרות יחידות דיור בבניה איכותית. בהמשך ביקר גם באזור שבו תתחיל בשבועות הקרובים הבניה להקמת שכונת רמת בת שבע ע"ש הרבנית בת שבע קניבסקי ע"ה.

לאחר מכן התקיימה ישיבת עבודה עם וועד הישוב בראשם מזכיר הישוב הרב אלחנן פרומר ומנהל הפיתוח העסקי של חברת 'אריאל יזמות' מוטי הלר בה הציגו בפניו את התפתחות היישוב.

ראשי היישוב וראשי חברת חברת 'אריאל יזמות' סקרו בפני הרב יצחק רביץ את תוכניות ההתפתחות והבניה, והרחיבו על הדגש שניתן בהענקת מפרט עשיר בוילות הנבנות ועל המחירים השפויים כאשר במחיר דירת מרתף בירושלים יכולה משפחה חרדית ליהנות מאיכות חיים בוילה גדולה עם חצר, סוכה וחניה ובמרחק קצר מירושלים. הנוכחים הציגו בפני הרב רביץ את הסוגיות הנדרשים לסיוע במיצד, תוך שהרב רביץ מבטיח להירתם ולסייע.

במהלך הפגישה אמר הרב רביץ לנוכחים כי הוא הופתע לגלות קהילה חרדית משגשגת ומתפתחת ביישוב. הוא סיפר כי לפני למעלה משני עשורים הוא ביקר במיצד יחד עם אביו, אז סגן שר השיכון הרב אברהם רביץ ז"ל, שפעל בשליחות מרן הגרא"מ שך בסיוע למיצד.



0 תגובות